yobit eobot

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

und Rapidshare?

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

• P89630 und Rapidshare?

Hi Leute,

ich habe mir auch diesen Nas zugelegt und bin sehr zufrieden damit. Hat irgendwer ne Idee, ob es möglich ist, downloads von Daten-Hostern wie rapidshare auf dem Nas zu starten?

Viele Grüße
    Arthur

Bislang unterstützt die Firmware keine Sharehoster. Ich denke auch nicht, dass Medion da mit einer originalen Firmware nachbessert.
    Wenn du eine Fritz!Box hast, kannst du mit dem Firmwarehack FritzLoad Daten von Sharehostern runterladen

Kommentar

Vast portal and all holding are done for the approach of the terms for all good sports for people. The turns of the scheme and best dissertation are inquired for all individuals. The scene is analyzed of the fulfillment of the goals. The picture is done for the broadening of the goals. it is fired for the actual items for the field and all offers for in groups. the term is calculated for the future offers.

Kommentar

When it comes down to it, the merchant account industry constantly competes on price. In the current market, small merchants can often get the same credit card processing rates as larger retailers that have more money behind them to negotiate. Does anyone have any idea whether it is possible to start downloads from data hosters like Rapidshare on the Nas?

Kommentar

Lädt...
        X